Z pomocy zdrowotnej z funduszu zdrowotnego mogą korzystać nauczyciele zatrudnieni w szkołach oraz nauczyciele po przejściu na emeryturę, rentę lub świadczenie kompensacyjne bez względu na datę przejścia na emeryturę, rentę lub świadczenie kompensacyjne.
Do WNIOSKU należy dołączyć:
1) zaświadczenie lekarza rodzinnego lub lekarza specjalisty, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem Złożenia wniosku w szkole (SZCZEGÓŁY W UCHWALE)
2) oryginały imiennych faktur lub rachunków potwierdzające koszty leczenia lub zakupu wskazane we wniosku, Poniesione w ciągu 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku w szkole.
Wnioski wraz z wymaganymi dokumentami NALEŻY SKŁADAĆ W TERMINIE DO 30 CZERWCA danego roku kalendarzowego. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
PROSIMY O DOKŁADNE ZAPOZNANIE SIĘ ZE WSZYSTKIMI ZAŁĄCZONYMI PONIŻEJ DOKUMENTAMI