We wrześniu nadszedł nowy rok szkolny, a z nim nowe wyzwania. Klasa 6a rozpoczęła swoją przygodę ze SkriBotami. Uczniowie poznali podstawowe elementy oraz budowę robota. Po wstępnej analizie aktywnie rozpoczęli pracę z montażem!
Natomiast ich starsi koledzy z klasy 7a, którzy w zeszłym roku zmontowali SkriBoty, we wrześniu przetestowali sprawność robotów i przypomnieli sobie możliwości sterowania urządzeniami w trybie Pilota. Dodatkowo napisali kilka nowych programów z użyciem języka blokowego.
Klasa 6a
Uczniowie klasy 6a z wielkim zainteresowaniem przystąpili do montażu SkriBotów. Były to dla nich nowe doświadczenia i wyzwania. Początkowo mieli pewne trudności z dopasowaniem elementów, ale pod opieką nauczycieli szybko sobie poradzili.
Po kilku dniach pracy roboty były już gotowe. Uczniowie byli bardzo dumni ze swoich osiągnięć. Wspólnie z nauczycielem sprawdzili sprawność robotów i przetestowali ich możliwości.
Klasa 7a
Uczniowie klasy 7a, którzy w zeszłym roku zmontowali SkriBoty, kontynuowali pracę z robotami. We wrześniu przetestowali ich sprawność i przypomnieli sobie możliwości sterowania urządzeniami w trybie Pilota.
Dodatkowo, uczniowie napisali kilka nowych programów z użyciem języka blokowego. Programy te pozwalały robotom na wykonywanie różnych zadań, takich jak:
- poruszanie się po wyznaczonej trasie,
- omijanie przeszkód,
- rozpoznawanie obiektów.
Uczniowie byli bardzo zadowoleni z możliwości, jakie daje im używanie SkriBotów. Uważają, że programy z użyciem języka blokowego to ciekawy i łatwy sposób na programowanie robotów.
Podsumowanie
Obie klasy rozpoczęły nowy rok szkolny z nowymi wyzwaniami. Klasa 6a rozpoczęła swoją przygodę ze SkriBotami, a klasa 7a kontynuowała pracę z robotami. Uczniowie są bardzo zaangażowani w zajęcia i z niecierpliwością czekają na kolejne wyzwania.